dimarts, 18 de desembre del 2012

FOTOGRAFIA PER SEMINARI

A part de portar una noticia a seminari com ja la vaig portar fa uns dies, també havíem de portar una imatge que ens agradés. Jo no volia portar una meva personal perquè creia que acabaria parlant de mi mateixa directament i aquest no era l'objectiu sinó que era fer lectura de la imatge. Per tant vaig cercar per Internet fa un temps una imatge per fer un treball i em va agradar molt i vaig decidir portar-la per seminari.

Aquesta imatge com ja he dit esta extreta d'Internet. Va donar ha parlar perquè com que es veu l'aigua difuminada a la part baixa i els raigs de sol tan marcats sembla que sigui un dibuix. Però el professor de seminari ens va explicar com es feien aquestes fotografies i ja ho vam entendre perquè sortia així. És una imatge que a mi personalment em transmet pau, relaxació i tranquil·litat. M'agrada el contrast que té de colors i també perquè es veu com que el cel estava una mica ennuvolat i s'esta escampant i va sortint el sol.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada